Etkinlik Takvimi

Yükleniyor Etkinlikler

« Tüm Etkinlikler

  • Bu etkinlik geçti.

3 Adımda Nokta Atışı İhracat Programı: İhracat Pazarlaması & Müşteri İkna Yöntemleri Eğitimi

1 Şubat @ 08:00 - 17:00

Sayın Üyemiz,

Torbalı Ticaret Odası olarak hedefimiz; bu program ile üye firmalarımıza farklı bir bakış açısı kazandırarak ihracatta başarılı olmalarını sağlamaktır.

KAYIT OLMAK İÇİN TIKLAYINIZ!

 

1.ADIM : “İHRACAT PAZARLAMA ve MÜŞTERİ İKNA YÖNTEMLERİ” EĞİTİMİ

“Nokta Atışı İhracat” programı kapsamında “İhracat Pazarlama ve Müşteri ikna yöntemleri” eğitimi verilecektir.

Eğitimde; geçmişte pek çok firmada yaşanmış örnekler katılımcılara anlatılarak ihracat yapmak ya da ihracatını arttırmak isteyen üye firmalarımızın ihracatta kısa zamanda başarılı olmasını sağlayacak pratik bilgiler ve ipuçları uygulamalı olarak anlatılmaktadır.

 

Eğitimin Hedef Kitlesi:

Dış ticarete yeni başlayacak olan ya da ihracat yapan firmaların;
Dış ticaret satış, pazarlama, operasyon süreçlerinden sorumlu çalışanları ile orta ve üst düzey yöneticileri

 

Eğitimin İçeriği:

  • Modül 1 : Potansiyel Alıcılarla İş Yapmaya Hazır mıyız ?
  • Modül 2 : İhracat Yolculuğu Sürecinde Neler yaşayacağız ?
  • Modül 3 : Hangi Ülkelere Ürünümüzü Satmalıyız ?
  • Modül 4 : Hedef Alıcıların Araştırılması Nasıl olmalı ?
  • Modül 5 : TradeMap gümrük verilerine göre ürünlerimizi Hangi Hedef Ülkeler alım yapar ?
  • Modül 6 : Global Pazardaki Gerçek Alıcıları Nasıl Bulabiliriz ?
  • Modül 7 : Yurtdışındaki Rakiplerimizin Kimlere Sattıklarını Nasıl görebiliriz ?
  • Modül 8 : Yurtdışı Hedef Alıcıların bizim ürünlerimizi tercih etmesi için Neler Yapmalıyız ?
  • Modül 9 : Resimli Fiyat Teklifi ve Proforma Nasıl olmalı ki Alıcılarımız etkilensin ?
  • Modül 10 : Firma ve ürün tanıtımlarımızda Alıcıların beğeneceği Facebook, Instagram sayfaları ile Youtube videoları Nasıl olmalı ?
  • Modül 11 : Hedef Alıcıların E-mail adresleri Nasıl bulunur ?
  • Modül 12 : Ürün kataloğumuzun, web sitemizin, sosyal medya hesaplarımızın (Facebook, Youtube, Instagram) linklerinin olduğu Alıcı firma ve yetkilisi adına göndereceğimiz bir Outlook tanıtım mailimiz Nasıl olmalı ?
  • Modül 13 : Gerçek Alıcıların olduğu 500 farklı mail adresine ayda 2 kez farklı ürün tanıtım föyleriyle toplu mail “Mailchimp” ile göndererek mailimizle ilgilenen firmaları görebiliriz ?
  • Modül 14 : Alıcı ile yazışmalarda Nasıl bir yol izleyeceğiz ?
  • Modül 15 : Tercih edilen Ödeme Yöntemleri Hangileridir ?
  • Modül 16 : Adım Adım İhracat Aşamaları – Yapılacaklar Listesi
  • Modül 17 : FCA-Torbalı ? FOB-İzmir ? C&F-NewYork ? Sevk şekillerine göre Alıcıya fiyat teklifi hazırlarken Nelere dikkat etmeliyiz ?

 

Detaylar

Tarih:
1 Şubat
Saat:
08:00 - 17:00
Etkinlik Kategori: