Görev Belgesi Düzenlenmesi

Görev Belgesi Düzenlenmesi

Sayın üyemiz;

T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğü’nün 29.04.2021 tarih ve 7705 sayılı yazısında “Görev Belgesi Düzenlenmesi” uygulamaları ve dikkat edilmesi gereken noktalar aşağıda belirtilmiştir;

  • Tam Kapanma sürecinde; muafiyet kapsamında bulunan işyerlerinde çalışan kişilerin, e­devlet platformunda yer alan İçişleri Bakanlığı e-başvuru sistemi üzerinden “görev belgesi” başvurusunda bulunması gerekmektedir.
  • Hâlihazırda bu kişiler için  işyerlerinin yetkililerince hazırlanmış tüm belgelerin geçerliliği 2 Mayıs 2021 Pazar günü saat 24.00’e kadar devam edecektir.
  • E-başvuru sistemini kullanımında oluşabilecek problemler, sistemsel yoğunluk, erişim hatası gibi geçici durumlar nedeniyle zamanında görev belgesi alınamaması durumunda bir defaya mahsus olmak ve en fazla üç gün için geçerli olmak kaydıyla aşağıda Ek-1’de sunulmuş Görev Belgesi formu manuel olarak doldurularak çalışan ve işyeri/firma yetkilisi tarafından imzalanmak suretiyle düzenlenebilecektir.

 

Görev Belgesi Düzenlenmesi Genelgesi
Ek-1 Görev Belgesi Formu